Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4JTD за изпилване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да 2256V е турбината на 150к.с версията, моя грешка. Моята е точно такава в момента. Пробвано е колата вдигна 240км/ч и ги държа няколко минути, оборотите бяха около 4300-4500. Та така, един Сивик ВТИ остана много лошо натупан от летящ старт на няколко километра разстояние. Нито се чуваха странни шумове, нито загря колата, нищо, все едно си я караш с 130, само дето мирише малко по-гадно вътре Момчето после ми каза.."Братле, мноого пуши бре, аз му казах, Ооо, не не, в момента е с намалена нафта и хич не пуши, още колко може да пуши не е истина

    Та за мощности над 200к.с единственият вариант според мен е GTV2260 турбина. Такава е турбината на Х5 3.0д, 530д но след 2003-а година, тоест тази с 218к.с. и т.н. Аз точно мислех нея да слагам сега, обаче в момента съм в дилема да си продам ли автомобила, понеже ми изпадна едно Волво С60 Т5 и не мога да спя....Ще мисля още малко и ще видим кво ще става..

    ПС: Колега не ти звъня понеже не съм се прибирал към ПЗ още. При първа възможност ще ти се обадя

    Поздрави
    Under 400bhp makes baby jesus cry.
    (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

    Comment

    Working...
    X